រៀនអ្វីដែល CPM គឺនិងរបៀបដែលវាត្រូវបានគេប្រើនៅក្នុងការធ្វើផែនការថវិកាអនឡាញ
តើ CPM មានន័យយ៉ាងណា?
CPM តំណាងឱ្យតម្លៃក្នុងមួយ Mille និងជាវិធីមួយទៀតក្នុងការនិយាយពីតម្លៃក្នុងមួយពាន់។
ក្នុងករណីនេះការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មចំនួន 1000 នៅលើគេហទំព័រ។ វាមិនគួរច្រឡំចំពោះភាពស្រដៀងគ្នាផ្សេងទៀតទេប៉ុន្តែមានន័យផ្សេងគ្នាដូចជា CPC (Cost Per Click) និង CPA (Cost Per Action / Acquisition) ។
តើការជំរុញពាណិជ្ជកម្មគឺជាអ្វី?
ជួនកាលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាទិដ្ឋភាពឬទិដ្ឋភាពពាណិជ្ជកម្មមួយចំណាប់អារម្មណ៍ពាណិជ្ជកម្មមួយគឺស្មើនឹងម៉ាស៊ីនបម្រើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលត្រូវបានគេហៅថាជាការឆ្លើយតបទៅនឹងសំណើរមួយពីកម្មវិធីរុករករបស់អ្នកប្រើ។ នោះហើយជាវាហើយនោះជាអ្វីទាំងអស់។ មនុស្សខ្លះគិតច្រឡំថាការចាប់អារម្មណ៍លើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មគឺជាការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលត្រូវបានបង្ហាញដល់អ្នកប្រើ (ថាតើពួកគេកត់សម្គាល់វាឬអត់) នៅលើគេហទំព័រឬឧបករណ៍ផ្ទុកលើអ៊ីនធឺណិតផ្សេងទៀត។ នេះជាការពិតមិនត្រឹមត្រូវ។
គួរឱ្យស្តាយនេះក៏មានន័យផងដែរថាស្ថិតិការចាប់អារម្មណ៍នៃការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាទូទៅមិនត្រឹមត្រូវឬជាការក្លែងបន្លំ។ រហូតដល់ទៅ 15 ភាគរយនៃពេលវេលា, ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលបានផ្តល់គឺមិនត្រឹមត្រូវ។ បន្ទាប់មកមានចំណាប់អារម្មណ៍លើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មពី bot traffic (bot គឺជាផ្នែកទន់ដោយស្វ័យប្រវត្តិដែលអាចប្រើដើម្បីបង្កើនចំនួនចរាចរឬអ្នកដែលមាន SPAM) ដែលមានន័យថាមិនមានអ្នកប្រើរូបកាយធ្លាប់មានឱកាសមើលឃើញការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនោះទេ។
ចរាចរពាណិជ្ជកម្មដល់ទៅ 60 ភាគរយកើតចេញពីរូបយន្តទាំងនេះ។ ហើយទីបំផុតមានការក្លែងបន្លំការចាប់អារម្មណ៍។ ក្នុងករណីនេះអ្នកប្រើដែលមិនច្បាស់លាស់លាក់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនៅពីក្រោយការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មផ្សេងទៀតដែលល្បិចបណ្តាញផ្សាយពាណិជ្ជកម្មចូលទៅក្នុងពាណិជ្ជកម្មដែលមាន CPM ខ្ពស់នៅលើគេហទំព័រ។ នេះក៏ជួយបង្កើនលេខសំគាល់ការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មឱ្យកាន់តែថ្លៃថែមទៀត។
អ្នកអាចអានបន្ថែមអំពីរឿងនេះនៅក្នុងអត្ថបទដ៏ល្អនេះដោយ Reid Tatoris ។
របៀប CPM ចំណាយទៅលើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មលើគេហទំព័ររបស់អ្នក?
ដូច្នេះចូរនិយាយថាអ្នកមានវែបសាយហើយអ្នកចង់ប្រើវាដើម្បីបម្រើការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មនិងរកលុយពីមួយខែទៅមួយខែ។ ជាការប្រសើរណាស់, អ្នកនឹងត្រូវអង្គុយចុះហើយរកឃើញអ្វីដែលប្រភេទនៃប្រាក់ចំណូលប្រចាំខែអ្នកនឹងមានផាសុខភាពជាមួយ។ ប្រសិនបើគេហទំព័ររបស់អ្នកថ្មីហើយមានចរាចរណ៍តិចតួចអ្នកនឹងមិនមានប្រាក់ច្រើនដូច្នេះ CPM របស់អ្នកនឹងមានកំរិតទាប។ ប្រសិនបើគេហទំព័ររបស់អ្នកមានចរាចរខ្ពស់ CPM នឹងខ្ពស់។
មានពីរប្រភេទផ្សេងគ្នានៃអត្រា CPM - ថេរនិងអថេរ។ អត្រាថេរមានភាពងាយស្រួលក្នុងការធ្វើការជាមួយអ្នកមានតម្លៃច្បាស់លាស់ដើម្បីដាក់ប្រឆាំងនឹងចំណាប់អារម្មណ៍ពាណិជ្ជកម្មដែលបានបង្កើត។ CPMs អថេរពិបាកក្នុងការធ្វើការជាមួយហើយអត្រាទាំងនេះនឹងខុសគ្នាអាស្រ័យលើប្រធានបទគេហទំព័ររបស់អ្នកប្រទេសដែលអ្នកស្ថិតនៅអ្នកផ្សាយពាណិជ្ជកម្មជាដើម។
ចូរធ្វើគណិតវិទ្យារហ័ស។ អ្នកមានវែបសាយហើយវាជាមធ្យមអ្នកទស្សនាចំនួន 40,000 នាក់ក្នុងមួយខែដោយមានចំនួនទំព័រសរុបចំនួន 120,000 ក្នុងមួយខែ។ តើគេហទំព័ររបស់អ្នកមានតម្លៃចំពោះអ្នកដែរឬទេ?
ជាការប្រសើរណាស់, នៅលើ CPM មួយនៃ $ 5 (ដែលមានលើសពីមធ្យមសម្រាប់ឆ្នាំ 201 7), អ្នកនឹងគណនាវាតាមវិធីនេះ:
120,000 / 1,000 = 120
120 x CPM $ 5 = $ 600
ច្រើនជាង 12 ហើយអ្នកកំពុងសម្លឹងមើលគេហទំព័រដែលមានចំណូល 7.200 ដុល្លារក្នុងមួយឆ្នាំ។
នៅពេលដែលអ្នកពិចារណាមើលទំព័ររាប់លានរាប់ពាន់ទំព័រវេបសាយខ្លះបម្រើរាល់ខែអ្នកអាចមើលឃើញពីរបៀបដែលការរកទីផ្សារ CPM អាចរកបាននៅលើគេហទំព័រមួយចំនួន។ ជាការពិតអ្នករួមចំណែក YouTube ដែលទទួលបានជោគជ័យបំផុតធ្វើឱ្យរាប់លានដុល្លារជារៀងរាល់ឆ្នាំពីគ្រាន់តែជាផ្នែកមួយនៃប្រាក់ចំណូលពីការផ្សាយពាណិជ្ជកម្មដែលគេហទំព័រ YouTube ប្រមូលពីទំព័ររបស់ពួកគេ។
របៀបនិងទីកន្លែងទទួលចរាចរការផ្សព្វផ្សាយ CPM
ប្រសិនបើអ្នកបានអានទាំងអស់ខាងលើហើយចាប់អារម្មណ៍ក្នុងការបង្កើតចំណូល CPM តាមរយៈគេហទំព័ររបស់អ្នកសំណួរតក្កវិជ្ជាបន្ទាប់គឺ "តើខ្ញុំត្រូវចាប់ផ្តើមពីណា?"
អ្នកនឹងមិនអាចទៅរកក្រុមហ៊ុននិងសុំឱ្យពួកគេចាប់ផ្តើមដាក់ពត៌មានផ្សព្វផ្សាយនៅលើគេហទំព័ររបស់អ្នក។ មានវេបសាយនិងធុរកិច្ចត្រូវបានកសាងឡើងនៅជុំវិញការបម្រើចរាចរទៅគេហទំព័រដូចជារបស់អ្នកហើយពួកគេមានភាពងាយស្រួលក្នុងការចាប់ផ្តើមជាមួយ។
មួយចំនួនដ៏ល្អបំផុតដើម្បីចាប់ផ្តើមចេញរួមមាន:
- UberCPM
- AdBuff
- Media.Net
- ក្លេតូ
- Technorati
បង្កើតគណនីជាមួយចំនួនទាំងនេះនិងពិសោធន៍។ នៅពេលដែលអ្នករកឃើញកម្មវិធីដែលបំពេញបន្ថែមលើគេហទំព័ររបស់អ្នកនិងនាំមកនូវប្រាក់ចំណូលល្អសូមបិទវា។